L’espai – Percepció, representació i intervencions.

REFLEXIONA….

La percepció de l´espai es intuïtiva, ja que la nostra visió en la que s’hi suma l’experiència ens ajuden a comprendre si un element es més lluny o més a prop. Però…. com es representa?

CONEIX…

Un recurs, tècnic, i molt emprat en disseny industrial o arquitectura, es centra en representar gràficament objectes o espais en 3 Dimensions (3D) en un format en 2 dimensions, emprant: AXONOMETRIA.  Segons el punt de vista de l´observador, podem classificar l’axonometria en diferents perspectives.

      

PERSPECTIVA ISOMÈTRICA

PERSPECTIVA CAVALLERA

Més informació –  Axonometria 1 i axonometria 2

APLICA…

PROJECTE  COMPETENCIAL -1 – “CREACIÓ DE L´ATREZZO D´UNA OBRA”

ACTIVITAT 1 – Representació gràfica de l´escenari del centre en perspectiva isomètrica i perspectiva cavallera a Escala. Resultat presentat en format A3. Treball en grups de 3.  Cal que facis fotografies i esbossos de l´espai, i que prenguis les mides  (altura, amplada, profunditat). Les fotografies  t’ajudaran a treballar els detalls, les mides a ubicar cada element en la seva correcta posició.
RECORDEM ALGUNS CONTINGUTS QUE CAL QUE REPASSIS: –Com es treballa amb les escales. Presa de mides- sistema d´acotamentEl sistema dièdric.

CONTINUA APRENENT…

Per tal de poder comprendre millor la concepció d´espai, podem també aplicar altres recursos com son els:

2.INDICADORS DE PROFUNDITAT

3.PERSPECTIVA CÒNICA

PROJECTE COMPETENCIAL 2: UNA INSTAL.LACIÓ LAND ART.

EL LAND ART

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.